fbpx

Contact met HVMS

Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om contact op te nemen met de specialisten van HVMS. We helpen je graag verder!

Stel jouw vraag

Neem contact op met de adviseurs van HVMS door het formulier in te vullen. We beantwoorden je vraag altijd zo snel mogelijk!

Onze contactgegevens

Neem je liever telefonisch of via de mail contact met ons op? Dat kan natuurlijk ook! Of loop gewoon even bij ons binnen met jouw vraag. We staan iedere werkdag van 8.30 – 17.00 uur voor je klaar!

verzekeringen@hvms.nl
075 6510 660
Paltrokstraat 20, 1508 EK Zaandam

Dit kun je direct regelen

Wijziging doorgeven

Verandert er iets in jouw situatie dat van belang is voor jouw verzekeringen? Geef dit dan altijd aan ons door. Dat kan heel makkelijk online!

 

Afspraak maken

Wil je een afspraak maken met één van onze specialisten over jouw verzekeringen? Dat kan! Je kiest gewoon een moment in de agenda dat jou het beste uitkomt.

 

Schade melden

Een schade wil je het liefst zo snel en goed mogelijk hebben afgehandeld. Daar helpen wij je bij. Geef je schade daarom zo snel mogelijk aan ons door.

 

De meeste klanten wilden weten…

Hoe kan ik een verzekering afsluiten bij HVMS?

Bij HVMS verkopen we geen verzekeringen via onze website. Wij geloven namelijk in de kracht van een persoonlijk advies over de verzekeringen die bij jou passen. Verzekeren is maatwerk en vereist bovendien deskundigheid. Om bij ons een verzekering af te sluiten hoef je daarom alleen maar een afspraak te maken en wij regelen de rest voor je!

Welke verzekeringen kan ik afsluiten?

Eigenlijk kun je iedere verzekering die je maar kunt bedenken bij ons afsluiten. We hebben de meest voorkomende in een handig overzicht voor je geplaatst. Maar er zijn veel meer mogelijkheden. Ben je nieuwsgierig of de verzekering waar jij naar op zoek bent tussen ons aanbod zit? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Het is belangrijk dat je wijzigingen die gevolgen hebben voor jouw verzekeringen op tijd aan ons doorgeeft. Soms kan een wijziging die je niet hebt doorgegeven er namelijk voor zorgen dat je niet meer gedekt bent voor een schade. Je kunt wijzigingen het beste melden door telefonisch contact met ons op te nemen op 075 6510 660 of door ons online formulier in te vullen.

Hoe kan ik een schade melden?

Je kunt zelf kiezen hoe je jouw schade aan ons doorgeeft. Dat kan telefonisch of online. Alle informatie hierover vind je hier.

Wat moet ik doen in een noodsituatie?

Er zijn verschillende soorten noodsituaties. Veel noodsituaties vereisen een andere aanpak. Wanneer je bijvoorbeeld niet meer kunt rijden na een aanrijding met jouw auto of motor, kun je het beste de hulpdienst van jouw autoverzekeraar bellen. Het nummer van deze hulpdienst vind je op de groene kaart.

Heb je een noodsituatie in het buitenland? Bel dan altijd de alarmcentrale van jouw reisverzekeraar. Zij helpen je onder andere met taalbarrières, het regelen van jouw terugreis of plek om te verblijven wanneer je noodgedwongen langer op jouw vakantiebestemming moet blijven. Bovendien is dit ook bepalend voor of je iets wel of niet vergoed krijgt.

Waait het dak van jouw woning eraf tijdens een storm of loopt jouw woning een andere schade op tijdens een storm? Bel dan altijd de brandweer. Wanneer je dit doet, wordt namelijk automatisch ook jouw verzekeraar ingeschakeld die direct eventuele verdere noodvoorzieningen kan gaan regelen.

Hier kun je ons vinden

Paltrokstraat 20, Zaandam

Pin It on Pinterest